23. heinäkuuta 2016

Mekkoa mä metsästän

Tutkailin tässä yksi päivä netistä erilaisia mekkoja ja mietin mikä olisi omaa tyyliäni.. Silloin tenuna pidin ihan hirveästi kaikista kermakakku tyylisistä mekoista, mutta en kyllä yhtään enään. Olen sattunut kerran häämessuilla sovittamaan mekkoa ja siinä huomasin mitä haluan mekoltani:

Mekkoni tulisi olla kevyt ja kauniisti laskeutuva. En tykkää ollenkaan kovista yläosista, vaan koko mekon pitäisi olla pehmeää ja mukavan tuntuinen päällä. Noh, sitten kun hääkengiksi haluaisin ne bootsit, eihän ne näy tavallisen kokopitkän mekon alta ollenkaan. Mekokseni en halua todellakaan mitään lyhyttä mekkoa. Tästä sitten tulikin mieleeni ne mekot, joissa takaosa on pidempi kuin etuosa ja siitähän se goolettelu lähti. Alkuun meinasin pettyä, että eikö muka morsiusmekkoina sellaisia löydy.. Onneksi sitten rupesi englannin kielisillä hakutuloksilla tärppäämään ja löysin aivan ihanan mekon! Josta kuva siis allaalla(ja linkki sivuille mistä kuva löytyy). Tämän mekon pystyisi tilaamaan ulkomaisesta kaupasta, häihin vaan on kolme vuotta aikaa, niin mieli saattaa muuttua :D Tämä olisi omasta mielestäni jopa edullinen, mutta mitä sitten tulisi maksamaan kaikki postikulut ja mahdolliset tullaukset? Entä mikä väri edes passaisi minulle, sillä olen kesälläkin ihonväriltäni todella vaalea.. Tähän voin vaan todeta, että onneksi se kolme vuotta vielä on aikaa, niin tässä ehtii hyvin tutkailla mitä haluaa ja minkä värisenä :)

mekko
Mitä mieltä olette mekosta? :) Ja kertokaa kokemuksia, jos olette tilailleet ulkomailta!

1 kommentti:

Sande kirjoitti...

Mulla on kanssa kovat pohdinnat tän kanssa. Kaks kaveria, jotka juhlii häitä tänä vuonna tilas JJSHouselta mekot, olivat edullisia ja kun tilas omilla mitoilla, ni täydelliset päällekin. :) Että se on ainoo ulkomailta tilattu mitä voin kavereiden puolesta kertoa. :)
Toi mekko on tosi nätti! ...ja sepä se mun ongelma onkin, kaikki on niin nättejä, et en koskaan löydä omaani ku rakastun kaikkiin! :D Tsemiä mekon metsästämiseen!

...mun häitä pääsee seuraamaan https://enaaeivoivaihtaa.blogspot.fi/ :)

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi! :)